Watsons Bay

17 oktober 2009 - Sydney, Australië

Onverwacht deze ochtend een smsje van de mexicana’s, of ik mee wou naar Watsons Bay, zo’n baai op een ferry-afstandje van ‘t stad. Ze gingen dit normaal zondag doen en dan kon ik jammer genoeg niet mee, maar aangezien we vrijdag op tijd in ons bed lagen, hadden ze een lange dag voor de boeg en die moest opgevuld worden! :-) En hoera, want Watsons Bay was leuk: eerst fish&chips gegeten, echt jammie! Dan naar de vuurtoren gewandeld en mooie afgelegen strandjes ontdekt, die jammer genoeg naaktstranden zijn... You can’t have it all!

Foto’s