Roaming around

8 november 2009

Vandaag was weer zo’n triestige druilerige dag, maar ik had geen zin om de hele namiddag in het appartement te zitten want de turkjes zijn ook thuis en dan begint het lawaai op een gegeven moment toch.. Ik ben dan een late lunch (of vroeg diner) verorberd in een nabije pastabar: een degelijke lasagne. Dan op het gemakje richting Darling Harbour getrokken en daar wat gezeten, naar mensen staren. Je ziet toch echt bizarre dingen als je mensen zo in ‘t oog houdt ;-) Als dessertje dan in het Lindt Café een “sjoeke” (éclair voor de niet-kenners) opgepeuzeld (niet zo lekker, geen vanillevulling, maar iets met witte chocolade). Rond 19u heb ik mij bij Elaine (een van de mexicanas) gezet die in de McDonald’s internet zat af te tappen en we hebben samen een taak afgewerkt, tot het 22u was en ik naar het appartement teruggegaan ben.