To Franz Josef

28 november 2009

Vandaag alweer de bus op voor zo’n 6u, deze keer richting de Franz Josef glacier. Toen ik hier om 14u arriveerde, ben ik eens de stad gaan verkennen (letterlijk twee hoofdstraten en 4 zijstraten groot) en ben dan in de hot tub hier gesprongen en heb daarin een uurtje liggen soppen en nadien wat tv gekeken en iets gaan eten in het stadje, eindelijk wat rust! Ik begin enorm moe te worden want het is een druk schema en ik had gedacht dat slapen in de bus een optie was, maar helaas.. Aangezien we vaak langs afgronden rijden en ik dat absoluut haat, blijf ik liever wakker (al maakt dat weinig verschil als de bus de afgrond ingaat :-). En ook: de omgeving is hier echt fenomenaal! De wolken nemen hier ook bizarre vormen aan, wat het nog meer spectaculair maakt!

Foto’s