Circular Quay by night

7 december 2009

Vandaag waren zowel Fer als ik onze respectievelijke flatgenoten KOTSbeu en zijn we dan ook op stap gegaan richting Circular Quay en de mooie verlichte brug en Opera House en daar op het gemak wat zitten keuvelen en nagenieten van een gezellig namiddagje op Bondi Beach.

Foto’s