Cairns

19 december 2009 - Cairns, Australië

Deze ochtend heel vroeg opgestaan om mijn vlucht richting Cairns te nemen. Normaliter zou ik daar Lien en Marjolein al zien, maar zij hebben een dag vertraging (en doorgebracht in de luchthavens van London en Singapore...) dus ik ben helemaal alleen gearriveerd. Hier een beetje rondgelopen en coole dingen gezien, zoals een stingray die krab aanviel hier in de Coral Sea. Gelukkig is er hier ook The Lagoon, een groot zwembad, waar ik me geen zorgen moest maken over crazy fish! ‘s Avonds waren Fer en haar Mexicaanse vriendin, Mariana, dan terug van hun daguitstap dus ik heb met hen nog wat tijd kunnen doorbrengen.

Foto’s